Little girl Big dream

De week van ons afscheidsfeest, jeej gescoord en laatste weekje stage

Vrijdag

Die morning tea was echt super lekker, chicken wings, meatpies enz. Echt super lekker, ik hoop niet dat ze dat ook van ons verwachten.

De laatste 2 uur moesten de juniors een crosscountry rennen. Dus in plaats van lesgeven lekker een beetje buiten in het zonnetje leerlingen aangemoedigd.

Toen ik thuis kwam moest ik me snel klaar maken voor het feestje, eerst natuurlijk ons huis schoonmaken, want dat was er de laatste 6 weken niet van gekomen.

En toen ons afscheidsfeestje van de voetbalmeiden. Het was echt zo gezellig. De arretjescake ging er heel makkelijk in. En we hebben heel veel lol gehad. De mensen van de voetbal zijn zo aardig. Ze hadden een kei grote kaart gekocht en daar allemaal iets opgezet en we kregen alledrie een clubtrui en vaantje echt super leuk/lief. Ik vind het helemaal niet leuk om midden in het voetbalseizoen weg te gaan.

Zaterdag

Zaterdagmorgen heb ik toch maar mijn belofte aan de rugbycoach van school waargemaakt.

Ik ben gaan kijken naar een wedstrijd van het eerste team, het was echt best wel leuk. Er waren ook een aantal leerlingen die kwamen kijken, het was gewoon gezellig. Daarna ben ik naar de bieb gegaan en heb ik even gebruik gemaakt van het internet (aangezien dat thuis is afgesloten:( ).

Zondag

De dag van de waarheid, zou ik scoren ja of nee. Als jullie de titel hebben gelezen weten jullie het antwoord al.

Maar de dag begon met voetbal van een veel hoger niveau. Samen met een aantal teamgenootjes heb ik op de club de final van de Championslegue gekeken. Daarvoor moest ik wel om 6:30 opstaan.

Daarna kwam onze eigen wedstrijd: de eerste helft speelden we slecht, ik had ook niet idee dat onze trainer de mensen op de juiste plek had neergezet. We kwamen dan ook met 3-0 achter.

Maar de tweede helft heeft hij mij in ieder geval op de goede plek neer gezet: SPITS. En ja hoor ik kwam samen met mijn medespits naar voren en zij gaf de bal aan mij en ik schoot hem mooi in het dak van het doel. Ik was echt super blij, ongeveer mijn hele team een high five gegeven. Dit gaf me wel wat zelfvertrouwen voor de rest van de wedstrijd. Ik had nog nooit spits gestaan dus het was even wennen. Maar uiteindelijk hadden we best een goede tactiek. De middenvelders speelden gewoon de bal vooruit, ik sprint de verdedigers eruit en probeer te scoren. Tot dat laatste ging het heel goed, alleen scoren ging wat minder. Maar ik had toch mijn goal gekregen, jammer dat we niet gewonnen hebben.

's Avonds zijn Su, Cici en Kyra nog naar ons huisje gekomen en hebben we take-away gehaald en de hele avond pictionary gespeeld. In het Engels pictionary spelen is toch best moeilijk. Eagles worden in een keer egels, in plaats van adelaar. Maar wel veel lol gehad.

Maandag

Begin van de laatste stageweek. En ook nog maar 2 dagen voordat de conceptversie van het praktijk onderzoek ingeleverd moet worden. Dus de hele dag hieraan gewerkt.

's Avonds zijn we naar Kyra gegaan en heeft ze heerlijk voor Dominique, Arie en mij gekookt. Arie had nog een kleine verrassing, hij had school hoodies meegenomen, dus in 1 week 2 hoodies gescoord :D.

Dinsdag

Dinsdag weer naar stage en alle vrije tijd ging natuurlijk naar het praktijk onderzoek. En ik nam afscheid van mijn 11PED6 klasje (dat is de klas die ik theorieles geef, over botten enzo). En toen wilde er een meisje nog iets zeggen namens de klas. Toen bedankte ze mij en gaf ze me een knuffel, zo lief!

Woensdag

Woensdag de laatste hand aan mijn praktijk onderzoek gelegd en opgestuurd, dat voelt goed. Al helemaal na Kyra haar lekker morning tea. Kyra gaat 2 dagen eerder weg, zodat ze nog rond kan reizen op het zuidereiland. Mooi meegenomen want nu kon ik lekker genieten van een heerlijke lunch.

's Avonds heb ik heerlijk getraind, Domi en Kyra waren er niet. Na training nog iedereen geknuffeld, want het is misschien mijn laatste training.

Donderdag

Donderdag was teacher only day, dus er waren geen leerlingen en de leraren moesten met elkaar overleggen. Aangezien ik toch bijna (1 dag) weg ga, heeft het geen zin om bij dit overleg aanwezig te zijn. Dus heb ik de hele dag aan mijn stagemap gewerkt en die ook opgestuurd. Voelt best goed om 2 keer achter elkaar iets op te sturen.

Na school moesten Domi en ik van alles voorbereiden voor onze morning tea. Daarna hebben we op de bank friends gekomen en daar hebben we ook maar meteen lekker geslapen.

Vrijdag

Na mijn laatste lesje (afscheid genomen met applaus :D) moest ik samen met Domi morning tea voorbereiden. We hadden waarschijnlijk iets te veel hooi op onze vork genomen (naan, nacho's, pizzabrood, gekruid brood en bladerdeeghapjes, dat allemaal in 45 minuten voorbereiden).

Maar uiteindelijk konden we best trots zijn op hoe het eruit zag en volgens mij smaakte het ook nog goed want alles was op.

Nu de laatste dingetjes regelen en dan vakantie. Ik weet niet of ik nog veel op internet kom hierna, dus als je nog contact wilt zou ik eventjes een mailtje sturen ofzo!

Misschien tot nog een keertje op internet en anders tot over 22 dagen.

Liefs,

Mij

Xjes

Reacties

Reacties

Toos

Heel veel plezier met de kleine rondreis, ik ben heel benieuwd waar jullie heen gaan en wat je gaat zien, dus hoop toch nog wel af en toe een mailtje te lezen...

Peettante

Plientje.
Een goal!!! Wat goed. Als jouw coach jou ook de eerste helft in de spits had gezet had je er gewoon 2 gemaakt. Maar ja, dat kan nu niet meer in Nieuw Zeeland.
Geniet van je reisje en ontspan maar lekker op de Fiji-eilanden. Het eind van die droomreis nadert nu wel heel snel.
Heeft ook één voordeel. Kunnen we elkaar weer eens vasthouden!!
Groetjes,
Annemie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!