Little girl Big dream

Afscheid

Hallo allemaal,

zoals de meeste wel weten heb ik een heftige week achter de rug. Met heel veel hugs en hier en daar een traan. Het is heel fijn om te weten hoeveel mensen afscheid willen nemen, dit geeft een heel erg warm gevoel. Na al deze goodbye-hugs ben ik wel toe aan het avontuur. Morgenavond half 8 vliegen we, laat die 33 graden maar komen. Een warme kerst moet je ook maar een keer meegemaakt hebben! Ik heb er heel veel zin in, maar ik wil ook zeker jullie verhalen blijven horen. Ik vind het heel erg leuk om mailtjes te krijgen/ te skypen/ te facebooken/ te msnen! DOEN!!! Ik ga jullie missen! Bedankt voor alle mooie afscheidsjes! Morgen de laatste, tha family.. Dat worden nog heel wat hugs and tranen.

Xjes,

mij

Reacties

Reacties

Peettante.

Hoi Petekindje.
Ik wens je een heel goede reis.
En ik wens je een fantastische vakantie.
En ook wens ik je een hele speciale kerst toe met hoge temperaturen en natuurlijk een fantastische jaarwisseling.

Ik wens je veel geluk in dit avontuur.
En ik wens je veel plezier toe met je reisgenootjes.
En ook wens ik dat je ontzettend gaat genieten van alle indrukken die je opdoet en veel nieuwe vrienden maakt.

Ik wens je nog veel meer, maar die wensen komen pas tijdens je avontuur naar boven borrelen.

Een heel fijne tijd en tot over een half jaar.
En ga vooral niet zoals Doornroosje 100 jaar slapen.
Annemie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!