Little girl Big dream

Voorbereidingen

Hallo allemaal,

Het komt nu wel heel dicht bij. Ik ben volop bezig met de voorbereidingen en daar hoort het maken van een reisblog ook bij.

Vanmiddag al lenzen besteld en een extra setje voor als ik iets kwijt zou raken en ook al een extra doosje van de pil opgehaald. Morgen misschien kijken voor een wetsuit, want er moet en zal gesurfd worden.
Volgende week word het visum opgehaald en ook nog maar even de tandarts een bezoekje brengen. Verder moet ik bedenken wat ik ga koken/bereiden voor mijn afscheidslunches/afscheidsdinertjes.
Papieren voor onderhuur zijn ondertekend en liggen bij de huisbaas.

En tussen alle voorbereidingen door doe ik ook nog een poging om mijn minor te halen en een leuke surprise te maken.

Ik weet nog niet precies wat ik met dit weblog ga doen daar komen jullie vanzelf wel achter, maar dit is dus mijn eerste berichtje.

En nu dit blog maar eens even wat opleuken als me dat lukt in ieder geval.

Reacties

Reacties

Toos

En hier is dan de eerste reactie op je reisblog!
Veel succes met de voorbereidingen en ook al vast veel voorpret gewenst.

peettante.

Wat een mooie eerste zin op jouw profiel.
Nog veel succes met de voorbereidingen.
Het gaat nu al echt opschieten.
Geniet van alles en ik blijf je volgen.
En ik geef je 1000 goede wensen.

Annemie.

Jennifer

Spannend hoor! Het komt nu heel erg dichtbij.. Ik zal je verhalen bijhouden, want wil niks missen van jullie hier in dit koude kikkerlandje :) XX

Ik

Haha,, ik mis nu al het 'I like' knopje van facebook..'
Waarschijnlijk zou ik dan wel alles gaan liken, maar dat maakt niet uit ;)

Monique

Hoi Pauline,

Nog even afscheid nemen en jullie avontuur kan beginnen.
Tot zaterdag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!