Little girl Big dream

De week van eindelijk een Kiwi gespot

Vrijdag

Ik dacht gezellig met Domi een filmpje te gaan kijken en dan een pyjama party te doen. Dit ging ook allemaal goed totdat ik net in slaap wilde vallen (Domi sliep al), wordt ze in een keer wakker, gaat ze recht op zitten, voelt ze onder mij of de deken daar ligt, knijpt ze in me wang en zegt ze dat ze de deken heeft gestolen. Dat was een beetje apart, gelukkig verder wel overleefd en zonder kleerscheuren de nacht door gekomen.

Zaterdag

Zaterdag zal wel niet heel bijzonder zijn geweest want ik weet niet meer wat ik heb gedaan, waarschijnlijk gerelaxt en lesvoorbereidingen gemaakt.

Zondag

Jeej mijn eerste voetbalwedstrijd, jeej we hebben gewonnen met 3-2, minder jeej, ik moest verdedigen. Maar het was wel leuk en ik vond dat ik best goed gespeeld heb.
Na de wedstrijd met het team pizza eten (het is verplicht dat het thuisspelende team (wij) voor eten zorgt voor beide teams). We hebben echt een leuk team. En omdat we niks hoeven te betalen, gaan we ze woensdag verrassen, maar dat lees je zo meteen wel.

Na het voetbal nog de eerste helft van een ander damesteam gekeken en toen moest ik gaan werken.

Maandag

Ik had speciaal voor koninginnendag mijn powerpoint over krachten (Newton enzo) oranje gemaakt. En uitgelegd wat voor dag het vandaag in Nederland is.
Jammer genoeg voelde ik me niet zo lekker en ben ik eerder naar huis gegaan van stage.
Kyra en Domi vonden me of zielig of ze probeerde me vet te mesten want Domi had twee ijsjes meegenomen en Kyra had een gebakje mee genomen, om me beterschap te wensen!

Dinsdag

Ging het gelukkig alweer beter en stage ging ook goed dus dat was goed. Na stage kwam Kyra bij ons de verassing voor het voetballen voorbereiden. Wisten jullie dat arretjescake goed is voor je huid?

Woensdag

De eerstejaars gingen naar de dierentuin en Kyra en ik hadden geregeld dat wij ook mee mochten gaan.


In het begin dachten we dat we blij moesten zijn dat de docenten hier ons als stagaires zien dus hoefden wij geen groep te begeiden. Maar uiteindelijk bleek dat de leerlingen gewoon vrij rond mochten lopen en dat ze 2 keer een lesje kregen van een half uur.
Maar dit betekende dus voor ons dat we vrij rond mochten lopen. Super chill eerst rustig opgestaan met een warme chocomel (beetje jammer dat die lauw was ipv warm) en daarna wat diertjes bezocht: Papegaaien gevoerd, schildpadden na gedaan en EINDELIJK een KIWI gezien:D. Ik kan nu opgelucht Nieuw Zeeland verlaten in juni want ik heb ze gezien. Ik mocht er geen foto's van maken want het zijn nachtdieren dus is het donker en je mag de flits niet gebruiken.

Daarna hebben we heerlijk in het zonnetje geluncht en hebben we lekker gerelaxt. Uiteindelijk zijn we door het Afrika gedeelte weer naar de ingang gelopen, maar niet voordat we nog even een Giraffe gevoerd hadden.

En toen hebben we de souvenirwinkel nog even grondig bekeken en bijna alle souvenirtjes uitgeprobeerd. Prima stagedagje!

Dit was allemaal best vermoeiend dus voordat we gingen trainen ben ik even plat gegaan om wat energie op te doen.

Trainen ging niet zo goed, maar na de training hebben we die Nieuw Zeelanders eens iets echt lekkers laten proeven: Arretjescake. We hadden echt heel veel gemaakt (1 kilo boter) en ze vonden het lekker (en ik ook!)! Het was echt heel gezellig. En onze trainers vroegen wanneer we gingen en hebben toen een datum geprikt voor ons afscheidsfeestje. ZO VET, 18 mei, ik heb er zo'n zin in.

En dan denken jullie nou zal de woensdag wel om zijn, maar nee hoor.

Kyra en ik hadden afgesproken om eindelijk weer eens uit te gaan, omdat het zo duur is hier komt het er nooit van (bus naar de stad, alchohol, daarna nog naar de MC, Burgerking en dan met de taxi naar huis is gewoon best prijzig).

Het was echt een heel geslaagde avond en ik weet niet hoe dat kan zonder ook maar 1 seconde op de dansvloer te hebben gestaan. Maar het was echt super, we hebben zoveel lol gehad!

Donderdag

En een van de beste dingen was dat ik donderdag ook nog best wel fit was. Geen kater, geen misselijkheid, geen koppijn. Maar goed ook want ondanks dat het dag 6 was, had ik afgesproken dat ik wel een les zou draaien. En dat heb ik dus gedaan en het ging best wel goed!

Vrijdag

Vanmorgen heb ik nog lekker even met het thuisfront geskypt. En nu ben ik weer op stage.

Onderhand zijn we wel langzaam begonnen met aftellen en als ik in dipweek aan zou moeten wijzen zou het deze zijn. Het gaat nog steeds super en ik geniet nog elke dag! Maar terug komen komt gewoon dichter bij, tot en met 16 juni weet ik wat er gaat gebeuren en daarna is het afstuderen (waarschijnlijk) en klaar. En dan wat, dan ben ik 18 jaar naar school gegaan en voor de eerste keer heb ik geen plannen in september. Ik mag weer gaan werken bij Vissers, maar dat is in de weekenden. Ik weet nog niet wat ik met mijn doordeweekse dagen ga doen. En daar ben ik nu over na aan het denken, wat wil ik: werken? Studeren? reizen? Blijf ik in Tilburg wonen, of heb ik het daar gezien als de Sporthogeschool weg gaat.
Ik ben niet zo goed met onzekerheden dus hier over nadenken zorgt er misschien af en toe voor dat er een klein dipje is. Maar dan is er weer genoeg afleiding om daar weer over heen te komen: stage, PO, 18 mei, mijn verjaardag, Fiji en nog een week vrij voordat we naar Fiji gaan. Nog genoeg leuke dingen, dus daar lezen jullie de volgende keer wel weer over!

Liefs,

mij!

Xjes

Reacties

Reacties

Peettante.

Zoals jij straalt op de foto's van jouw big dream, zo stond Anne vorig weekend te stralen op het toneel.
Nu ik de foto's heb gezien van haar is het wel duidelijk dat dat haar grote passie is. Wow, wat deed ze het goed.
Maar nu over jou. Je hebt wel weer een leuk weekje gehad daar Down Under. Gewonnen, uitstapje, Arretjes Cake, noem maar op. Wanneer ga je trouwens weg uit je huisje in Auckland? Al direct na je stage of net voordat je naar Fuji gaat??
Maak er de komende week ook maar iets leuks van. En september is nog zo ver weg. Tegen die tijd komt er vast wel iets op je pad waar je helemaal voor kunt gaan.
Lieve groetjes,
Annemie.

Pauline

Uhm.. ik ga 3 juni uit mijn huisje (dat is de dag dat we vertrekken) dus is ideaal.
Wss gaan Domi en ik daarvoor nog een auto huren en gaan we nog een heel klein rondje Nieuw Zeeland doen en dan lekker uitgaan op mn verjaardag.
Ik heb echt een super leuk weekend achter de rug, dus dipje week is weer helemaal over :P
Dankje voor je lieve berichtje!
Xje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!